søndag den 24. februar 2013

Det er så sjovt, når de prøver


Vel tilbage i Kansai-området kedede jeg mig allerede efter to dage. Efter en weekend, hvor ca. 20 timer blev tilbragt foran computerskærmen besluttede jeg mig for at tage tyren ved hornene og komme væk fra min lille lumre hule. Jeg fandt en et lille bjerg at bestige, kun en times togtur væk. Vejret var fantastisk, og jeg mødte mange sjove dyr på min vej.

                                                                  
 Og også et enkelt vandfald.





Til tider føltes det lidt mere som om jeg var klatrer i stedet for vandrer. Der blev i hvert fald brug for kæderne til at forcere visse meterhøje sten.
























Men man kunne da se lidt ud fra toppen.
















Ellers har jeg bare hængt lidt ud med vennerne. Her er Arisa i gang med at demonstrere, hvordan man spiser taiyaki.












Det er blevet forår. Næsten.









I morgen tager jeg et smut til Hiroshima og derefter går turen til Kyoto. Dankortet bløder, men jeg kan vist ikke tåle at være hjemme for lang tid af gangen.





Det er så sjovt, når de prøver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar